LED's help you!

E-commerce Europe      Veilig online winkelen met BeCommerce!

03 344 08 65    info@LEDsky.be

Retourneren

1. Niet goed, geld terug!

 

Wanneer je een bestelling plaatst, kan je tot 14 dagen na ontvangst de producten uitproberen. Indien je tijdens deze periode wil afzien van de aankoop, kan je de ganse bestelling of een deel ervan retourneren. We betalen het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) terug, maar de kosten en het risico voor de retourzending zijn voor jouw rekening.

 

Stap 1: vul het retourformulier in
Stap 2: geef ons een seintje via mail
Stap 3: verzend de producten naar LEDsky bvba, Krijtersveld 10, 2160 Wommelgem
Stap 4: binnen maximaal 14 dagen storten we het aankoopbedrag terug

 

2. Ruilen

 

Als een spot of lamp te sterk of te zwak is, kan je ‘upgraden’ of ‘downgraden’ naar een ander exemplaar. Dat kan tot 14 dagen na ontvangst van het product. Afhankelijk van de optie, pas je bij of betalen we een deel van het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) terug. De kosten en het risico voor de retourzending en de nieuwe zending zijn voor rekening van de klant.

 

Stap 1: vul het retourformulier in
Stap 2: geef ons een seintje via mail
Stap 3: verzend de producten naar LEDsky bvba, Krijtersveld 10, 2160 Wommelgem
Stap 4: LEDsky verstuurt de nieuwe producten of betaalt het aankoopbedrag binnen maximaal 14 dagen terug

 

3. Defect en garantie

 

Om te weten of je in aanmerking voor een kosteloze vervanging van een defect product, kijk op de garantiepagina.

 

Stap 1: vul het retourformulier voor garantie in
Stap 2: geef ons een seintje via mail
Stap 3: we bezorgen je een vervangproduct met in de verpakking een retouretiket. Daarmee kan je op onze kosten de defecte producten terugsturen. Let op: verstuur ze enkel op onze uitdrukkelijke vraag en met een LEDsky-sticker. We genieten van een voordeeltarief voor retourzendingen en betalen de hogere kosten voor een particuliere zending niet terug!
Stap 4: wanneer na vervanging het product niet voldoet, kan je de overeenkomst ontbinden.

 

4. Foute levering

 

Wanneer we een foutje hebben gemaakt in de levering, hoef je uiteraard niet op te draaien voor eventuele extra verzendkosten om de producten te ruilen/omwisselen. Stuur de lampen niet in eigen beweging op, gebruik enkel de LEDsky-retoursticker die we je zullen bezorgen samen met de juiste producten.

 

Stap 1: contacteer ons via mail of +32 3 344.08.65
Stap 2: verdere stappen worden in onderling overleg afgesproken

 

 

 

LEDsky behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het product reeds geopend, gebruikt of beschadigd is.



Algemene voorwaarden